АМПУ підписала акт прийому-передачі ділянки днопоглиблювальних робіт

АМПУ підписала акт прийому-передачі ділянки днопоглиблювальних робіт

АМПУ підписала акт прийому-передачі ділянки днопоглиблювальних робіт

АМПУ підписала акт прийому-передачі ділянки днопоглиблювальних робіт у акваторії біля новостворюваного причалу № 25, який забезпечуватиме функціонування нового зернового терміналу Cargill та MV Cargo.

Урочисте підписання документу відбулося у Міністерство інфраструктури України за участі Міністра Volodymyr Omelyan, керівника АМПУ Райвіса Вецкаганса, представників Посольств Китаю та США, а також керівництва компаній-інвесторів.

З боку АМПУ документ підписав начальник Южненської філії АМПУ Максим Широков, з боку компанії China Harbour Engineering Company Ltd. (CHEC), яка виконала днопоглиблювальні роботи – генеральний директор CHEC в Україні Лінь Тао.

«Це один з потужних інвестиційних проектів портової галузі України, який здійснюється на умовах державно-приватного партнерства і сьогодні ми закриваємо частину зобов’язань з боку держави, яку взяла на себе Адміністрація морських портів України й успішно їх реалізувала. Найголовнішим результатом цього проекту стало те, що ми довели – держава може бути надійним партнером для бізнесу. Я вітаю керівника АМПУ Райвіса Вецкаганса, завдяки зусиллям та ефективній роботі якого цей проект та його успішна реалізація стали можливими, та головного контрагента – китайську компанію CHEC із завершенням робіт. Сьогодні Китай є стратегічним партнером для України, і ми готові розвивати співпрацю у всіх сферах. Саме тому для мене дуже важливим є той факт, що китайські компанії сьогодні беруть участь у розвитку інфраструктури державних морських портів», — зазначив Володимир Омелян.

В ході робіт з днопоглиблення було піднято 4,4 млн куб. м ґрунту і досягнуто глибини в 16 м, що дає можливість приймати та обробляти у новоствореного причалу великотоннажні судна типу Panamax. Нагадаємо, підрядника для здійснення днопоглиблення в рамках проекту було обрано через відкриті торги у системі Prozorro, що забезпечило абсолютну прозорість та відкритість процесу вибору, виключивши можливість будь-яких корупційних ризиків, та дозволило зекономити біля 132 млн грн від очікуваної вартості проекту. Проект було реалізовано у рекордні терміни. Роботи почалися 20 липня 2017 року, а завершилися вже за п’ять місяців – 27 грудня, що на три місяці раніше запланованих строків виконання.

Ми доклали всіх зусиль, щоб АМПУ спільно з китайським партнером СНЕС вдалося забезпечити зобов’язання держави на ділянці днопоглиблювальних робіт в рамках проекту державно- приватного-партнерства з компаніями Cargill та MV Cargo. Чому цей проект важливий для галузі? По-перше, він принесе в розвиток інфраструктури порту близько 150 млн доларів інвестицій. По-друге, його реалізація забезпечить створення понад 500 нових робочих місць. По-третє, це близько 23 млн доларів США додаткових щорічних платежів до бюджетів усіх рівнів, і нарешті, це додатково понад 10 млн доларів у вигляді портових зборів. Крім того, це перший, повністю завершений проект щодо днопоглиблення в українському порту, виконаний на 100% іноземним підрядником. І це перший проект, який було реалізовано з випередженням всіх можливих термінів», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.